måndag.

hej!
jag vaknade och typ fick ingen röst och hade ont och ja mådde dåligt.. men bestämde mej för att ändå försöka gå till skolan idag och ja det gick väll även fast jag hade skit ont men orkade inte klaga så

slutade sent idag,ätit nyss lasagne och nachos med cuacomole (:



snart-ta medicin,dricka,sätta på pyjamas,läxa
kl. 20.00-familjen annorlunda
kl.21.00-spårlöst
22.00-tvätta smink! etc.

här kommer lite sommar bilder!
innan första strandturen med familjen fast det var dock föör kallt vatten!
flaten badet
flaten badet ooh saknar!
finnberget sommar promenad
sommar kväll
kommer du ihåg?haha klockan va typ 23 eller nåt och det var bäck mörkt i parken och vi våga inte va där för det var nåt som lätt och det var nån gubbe där som vi blev räädda för haha
:D
soommar känsla
Gröönan
sommar nätter.


puss

Kommentarer
Postat av: H A N N A ♥ / hannavu.blogg.se

Chaa där :) jag har veckans blogg på min blogg, undrar om du vill vara meee

2011-01-25 @ 13:27:06
URL: http://hannavu.blogg.se/
Postat av: inez

HAHAAHA, kommer ihåg den dagen, vi typ gick tillbaka hem till dig och din mamma skrattade åt oss :( haha, och på gröna lund när vi var där första gången, det va inte kö till nånting ;)

2011-01-25 @ 17:08:11
URL: http://inezasplunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0