hej!

hej!
tänkte berätta lite kort om den här dagen sen har jag inget mer ;)

först var det skola som vanligt och jag mådde dååligt hade svårt att andas etc.
hatar att astma medicin gör att händerna skakar mycket ofrivligt på mej!
sedan åkte jag och andreia till sickla och vi fick prao plats som min handledare agneta tipsa om! cafe,resturang voltaire i sickla brevid biblioteket! naajs! hoppas det inter blir för mycket slav göra!
sen så kom jag hem och vi gjorde min favvo mat lasagne den här gången istället för brocoli och guzzini tog vi riven morot och även extra mycket vit såås och vitlöks tomatsås ooh det var skit gott jag åt 3 talrikar och är prop mätt!
har kollat lite på tv också fast ush vad dåligt jag mår :( !!

har inte laddat upp bilder än det kommer soon.. men provade med ögonbryns penna idag det passade ganska bra det lixom markerar ögonbrynen på ett bra sätt fast sminket blev ju dock inte så snyggt när det var snöstorm men det är inte det viktigaste för ush vad det är kallt och håret typ fryser till is och man får en blött halsduk och mössa som sen smällter inne så det rinner med halsen obehagligt! oh sommaren kom till mej!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0