dush dush

hej!
dushat och jag har ont igen eller det "där" går aldirg över :(

men nu är jag fräsh men icke borstat hår orkar inte borsta ut det tar låång tid!

men en sak som hände vid 20.30 tiden..okänd utlänsk man med kostym som plingade på vår dörr!! vi har inte ett ni vet titt hål man måste kolla från fönstret jag öppna perienerna men inte helt och han såg mej och kollade på oss och sen öppna vi inte och vi släkte lampan men han värkade skum och vi hade ingen anning om vem det är det var ingen säljare det e jag säker på,och klockan va lixom halv nio eller mer vem kmr då och så gick han rakt till vår dörr såg det ut som.. kanske var en logisk förklaring hoppas jaa.

men nu ska jag spela kort med lilla haanna! och sen sovA! fast måste fixa håret.
har jätte ont i ryggen ! :(
jag är sugen på mat 24/7 :/

puss!

Kommentarer
Postat av: niina

det var ju tydligen en säljare ändå, mamma sa då vi pratade i telefon att det börjat komma konstiga människor på besök hos er efter den där videobloggen, så jag vart lite rädd när du skrev detta inlägg och sa det till mamma, men då sa hon att det var en säljare ändå? ok, tur att ni vet det nu iallafall.

2011-01-28 @ 11:00:20
URL: http://niinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0