Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1.jag går i 8:an
2.jag har haft rött,svart, mörk lila,blå/svart,misslyckat blondt,brunt och den hårfärgen jag har nu! jag är mörk brunett på riktigt
3.min hem stad är Oulu(finland)
4.jag är vegetarian
5.jag är ganska blyg illfall om man inte känner mej bra
6.jag älskar dokumentärer om intressanta ämnen och film älskar jag också!
7.jag hatade min förra skola men ändå kan jag sakna den tiden och alla tjej kompisar där som man inte umgås med längre
8.jag älskar att blogga fast jag inte har så mycket läsare
9.jag har ändrats mycket sen sjuan
10.att jag tål inte sånhär 10 fakta om mig bara för jag kommer inte på nåt bra just då men ni får tyvärr nöja er med dessa! mer nån annan gång!

puss

Kommentarer
Postat av: lisa

fin blogg!

2011-01-21 @ 21:36:01
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0